Wednesday 25 July 2012

TheHijabClub


Mengenai TheHijabClub


TheHijabClub  merupakan galeri gaya Islami yang menawarkan pakaian dan keperluan ibadah yang terpilih bagi wanita, lelaki dan kanak-kanak muslim.  Selain dari menawarkan produknya tersendiri di bawah jenama Ayulyn, TheHijabClub juga menawar pakaian berjenama yang direkacipta oleh perancang busana Islami yang lain untuk memberikan pelbagai pilihan kepada pelanggan serta memberikan kemudahan membeli belah keperluan produk Islami di bawah satu bumbung.

Kami berkolaborasi dan memberi sokongan kepada para perancang busana Islami yang keratif dan mempunyai semangat besar atau passion untuk mengembangkan lagi aliran gaya Islami yang menepati shariah dengan memberi peluang kepada mereka memasarkan produk rekakarya mereka di toko kami.

TheHijabClub  merupakan  cara kami mengungkap penghargaan terhadap  hubungan baik yang terbina dengan pelanggan dan rakan-rakan dari rantaian pembekal sebagai sebahagian dari kami.  

Produk range yang ditawarkan TheHijabClub adalah selesa, versatile dan terjangkau harganya. Pelanggan yang mengguna pakai produk TheHijabClub  boleh yakin di atas  mutu serta pulangan nilai kepada wang yang dibelanjakan. Cubalah produk kami yang desainnya tidak lapuk dek zaman dan glamour yang bersahaja yang akan menyerlahkan keyakinan, personaliti dan keanggunan anda.

Nota:  Produk pakaian lelaki akan diperkenalkan dalam waktu terdekat.







About TheHijabclub




TheHijabclub is a muslim fashion gallery providing selectively chosen muslim wear and prayer necessities for women, men and children. The shop carries its own brand AyuLyn as well as several other brands designed by hijabistas to give more variety for the customers.

We collaborate and support muslim creative designers who are passionate in promoting fashion lines that are shariah compliant by providing opportunity to market their product at our market place.

The name TheHijabClub simply is an expression to signify our appreciation to the good relationship built with our customers and partners that we connect with in the supply value chain.

The product range that TheHijabClub carries are comfortable, versatile, and affordable. Customers wearing our apparels can be rest assured of the quality and value for money. Come and indulge in our unmistakable apparel designs that spell timeless, understated glamor and exude your inner conviction, personality and elegance.

Note: The men’s wear collection will be introduced soon

No comments:

Post a Comment